Nem viccelek. Ez a totális igazság...

Képzeljetek el egy lányt, aki meglát két szerelmes fiatalt vele szemben a buszon. Ez még semmi, de megállás nélkül smároltak és gagyogtak egymásnak. Ettől teljesen fölfordult a gyomrom.

Én egyszerűen hányok ha arra gondolok, hogy egyszer én is éreztem ilyet...

Még hatodik végén zúgtam bele egy srácba, akivel egy suliba járunk. Soha nem volt közöttünk semmi, ezért véget vetettem a szenvedéseimnek azzal hogy elfelejtettem őt.

Anyunak meséltem erről a szerelem=rosszullét dologról, és teljesen kiakadt.

Azt mondta, hogy besvanyodott, vén banyaként fogok meghalni.

Persze az, hogy a szerelemre nem akarok gondolni az nem jelenti azt hogy semmire...

Én inkább egy pasira úgy gondolok, hogy egy lény aki jó arra hogy az ember szexeljen vele.

Ne nézzetek, őrült nimfónak mert nem vagyok az. Csupán én ennyit tudok egy hímneműből kinézni. Egy numerát.

Na, persze ilyenkor biztos minden olvasó padlót fog ettől a mondattól. Pedig a fiúk is hasonlóképpen néznek a csajokra.

Leginkább azt nem bírom a rózsafelhős szerelemben, hogy az ember azt hiszi, hogy örökké tart ez az érzés.

Pedig holnap biztos azon kapnak hajba, hogy a fiú miért nem akar a lánnyal moziba menni. A fiú meg azzal vág vissza, hogy ő meg többet foglalkozik a barátnőjével mint vele.

Vagy szerintetek lehet egy tininek őszinte, és felhőtlen párkapcsolata? Amikor azt is el lehetne képzelni, hogy majd amíg meg nem halunk örökkön-örökké?

Szerintetek ki lehet ebből a gyomorrengető hangulatból menekülni?

Amikor arra gondolok, hogy jövő ilyenkor már középiskolába járok, én csak egy ködfátylat látok ami mindent eltakar előlem.

Lehet, hogy ott találom meg azt a valakit, akivel nem zavarna a rózsafelhő?

Addig is én élem a szingli életet. És követem a példaképem, P!nk életformályát.

A bejegyzés trackback címe:

https://segitsegtinivagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr892386363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leya 2010.10.30. 11:44:10

Ti hogy vagytok vele?

blackEyed 2011.03.30. 22:06:10

@Leya: én is abszolút így voltam ezzel. idén kezdtem a gimit, és nagyon hamar egymásra is találtunk egy fiúval. igen, ott volt a rózsaszín köd, és én élveztem. egy percig sem gondoltam, hogy örökké fog tartani, csak élveztem a pillanatot, és így volt jó:) azóta már vége, de én nem bánom, mert gyönyörű élmény volt első szerelemnek:)
remélem neked is valami hasonló szép élményben lesz részed előbb-utóbb:)

Everything 2011.06.26. 16:25:43

Hát nekem még nem volt ilyen "rózsaszín ködös" érzésem (mivel még nem volt pasim...), de egyben biztos vagyok:
Kívülről nyálasnak és bénának tűnik, de a legeslegjobb dolog, ha benne vagy!:)
süti beállítások módosítása